Translate

субота, 12. јануар 2013.

BOLjE STO GRAMA SREĆE NEGO KILO PAMETI (ili proširivanje razlomaka)


Svake godine tačno na peti dan trećeg meseca,
šestog sata posle ponoći,
iznova se rodim,
onako sama od sebe,
bez pomoći mame i tate
("Rodili smo te jednom- rekoše mi - i to je sasvim dovoljno sa naše strane. ")

I tada primetim nešto neverovatno :
 SVAKI PUT SAM TEŽA ZA 10 GRAMA PAMETI I JEDAN GRAM SREĆE .

Brzo otčim da uzmem digitron
i izračunam koliko ukupno do sada imam grama
i koliko mi još godina treba,
da postignem apsolutnu stvarnost,
za koju je po narodnom predanju
potrebno 100 grama sreće i kilo pameti .

 A lepo mi je govorila mama :
"Vežbaj  matematiku dete,
trebaće ti nekad u životu ."
"Vežbam, mama, vežbam" - kažem ja
(a mozak mi odlutao u nepoznatom pravcu...)
I eto , kako sada da postavim ovu jednačinu ?

Znači : ako je za 1 gram sreće i 10 grama pameti potrebna jedna godina, onda mi za sto grama sreće i kilo pameti treba 100 godina, minus 44 ......
To je još samo 56 godina ??? Jupiiiiiiiiiiiiiiiii.......
Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар