Translate

недеља, 27. март 2011.

EVO , OPET ME HVATA

Ako ikada budem umrla,
(što je faktički nemoguće)
biće to od smeha,
majke mi,
jer, oduvek sam se svemu smejala
i sve mi je bilo smešno,
(sve sem ljubavi).

I dok su drugi ljudi strahovali
od neuspeha,
bolesti,
siromaštva,
tuge,
samoće
i smrti,
ja sam se jedino bojala
da ne prasnem u neobuzdan smeh
u nekoj bezizlaznoj situaciji
i na taj način upropastim
dramatičnost trenutka.

Bog se sa svoje strane
revnosno potrudio
da mi pokaže
sve aspekte života .
Hteo je da me
zapanji,
zaprepasti ,
zaplaši ,
istrese iz gaća . . .
Ali ja sam se samo smejala
kao luda na brašno
i nisam davala pet para na to .

Na kraju, On rezignirano reče :
"Dobro, kad si već toliko zapela,
dobićeš radno mesto skupljača smeha
na intergalaktičkom tegljaču,
čije je lansiranje predviđeno,
za sutra popodne."
Od smeha nisam uspela ni da se zahvalim .
Hahahahahahahahahahahahahaahhhhh. . . .
Jao, evo opet me hvata . . . izvinjavam se . . hehe...

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар