Translate

недеља, 17. април 2011.

HORIZONT DOGAĐAJA

Moja kuća je rešila 
da me napusti onoga dana ,
kada se grmljavina zemlje,
stopila sa kricima okeana .
Besno reče :
" Dosadilo mi je 
da me non -stop ribaš ,
glancaš i poliraš ,
kao da sam šugava !"
I zalupivši mi vrata ispred nosa ,
sa puno entuzijazma 
ukrca se na prvi talas cunamija
 i otplovi bez pozdrava .
A moja naranđžasta japanka ,
pozelenevši od neskrivenog prezira ,
što sam je pravo sa pijace,
u staru teglu od turšije smestila ,
pljusnu mi u lice,
ustajalu vodu umesto šamara
i u opštem metežu
ode da traži svog zlatnog šarana .
Ni jedno zlo ne ide samo ,
zato se nisam mnogo iznenadila ,
kada me je moj pas
(u koga sam mogla da se zakunem)
bez trunke griže savesti ,
ostavio da ispod mulja i algi trunem ,
i otrčao da spašava Mesec ,
koji se u oblaku radioaktivnog joda davio ,
(zaštitnu opremu mu je po ps-u stavio)
i tako postade lokalni heroj naše ulice
i prirodne kataklizme zaštitno lice ,
a od novca ,
koji je u ekskluzivnim intervjuima zaradio ,
kupio je sadnicu trešnje 
i na mom grobu je zasadio .

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар